onsdag 2 april 2008

Mycket blandat

Måndag forts.

Var hos mäklaren idag och fixade lite och träffade tjejen som köpte våran lägenhet.
Det kunde inte ha blivit bättre för oss =)) är så himla härligt att det gick precis som vi ville =)).

Tisdag:

Var hos läkaren på medicin, gick inte som jag ville, men han kunde inte ge något bestämt besked pga graviditeten så ska tillbaka i sep. men han trodde att det inte var så farligt men en diagnos blir det nog...

Andreas och hans pappa åkte ut till nya lägenheten så länge medans jag var hos läkaren och efter att jag hade varit hos läkaren så åkte jag runt överallt i hela stan där vi trodde dom kunde ha ett tapetbord men var slut överallt.... fattar inte Chepy hade sålt sitt sista på måndagen. Snacka om att jag svor lite grann alltså.. men men åkte till lägenheten ialla fall med ett papperstapetbord som nödlösning men bättre än ingenting. Då ringde jag gamleby och vi fick låna ett tapetbord därifrån i en vecka ialla fall och sen skulle vi höras av och om han inte behövde det så kunde vi låna det ett tag till. Skönt vi kanske slipper använda pappersbordet.

Vi målade och målade, och sen ringer min mobil, får i örat: "men kom ner och öppna då". Jag blev lite förvånad för jag hörde först inte vem det var. Men Tessan du var så välkommen så, synd du inte hade bättre kläder på dig för då hade jag satt en pensel i handen på dig hehe...

Men vi åkte till Tessan en sväng sen senare istället och fick lite paus med Kaffe till dom och Underbar god saft till mig **älskar verkligen den saften *** =))).

Sen åkte vi in till stan och hämtade lite grejor i lägenheten och var på chepy och köpte en bygglampa och sen åkte vi och åt, blev Pizza för Andreas och Kebabrulle för mig, var riktigt gott =)). sen åkte vi tillbaka till Almvik och fortsatte måla, men jag kunde inte göra så mycket, fick så himla ont, den lille och kroppen sa ifrån så jag fick sätta mig på en stol och måla runt och bakom elementet, och tog det lite lugnt. Men vi åkte hem vid 23 tiden så var skönt att komma hem och lägga mig i soffan och vila. Men låg inte så länge tog två panodil och gick och la mig, tog inte många minuter innan jag somna.

Onsdag:
Vaknade av att telefonen ringde, pratade i en timme nästan, fattar inte att folk kan göra så... men men...
Sen gjorde jag frukost åt andreas och sen åkte vi ner till Mödra på föräldragruppen. Det som var mest intressant var infon om smärtlindring och födelsevideon man fick se.

Sen åkte vi till Lägenheten och fortsatte och måla, okej jag pratade i telefonen ibörjan, och jag fattar fortfarande inte hur den människan tänker först gör man så mot en person och sen komer man på bara knäna och bönar och ber och sen gör man likadant igen och sen kommer en gång till och bönar och ber, riktigt ärligt så kan man inte vara funtad på rätt sätt då.... men det är vad jag tycker och det talade jag om oxå.

Målade taket en gång i vardagsrummet sen gick det inte mer så vi åkte hem och gjorde mat och tog det lugnt i soffan, skulle haft bilen igentligen ikväll men fick ta två panodil när vi kom hem och lägga mig, pyret och kroppen sa ifrån idag oxå så i morgon ska jag ta det riktigt lugnt, har sagt att nu får någon annan hjälpa till oxå så vi ska fixa det till söndag.

Tog lite glass med coctail bär och sitter hukande över datorn och skriver (ja jag har ätit upp glassen alltså) gör inte lika ont då men ont gör det, känns som mens värk nästan elak sådan...

Nej nu ska jag fortsätta på msn och kolla på TV. finns bilder i bilddagboken men ni som känner mig vet att jag försöker lägga in bilder varje dag =)).

Ha de bra allihopa!!!

Inga kommentarer: