lördag 19 april 2008

Lördag

Varit i lägenheten idag, pappa kom ner och hjälpte mig och tapetsera lilla rummet. blev skit bra, lägger upp bild på det någon annan dag, orkar inte lägga in dom är så trött....

Men ni kommer få dom senare eller om jag lägger in alla när det är klart.

Sen har jag även umgåtts med Camilla idag, och vi åt Pizza var så gott så, =)) sen kollade vi på Sing a long och snackade, sen åkte vi en sväng på stan nu ikväll som nyss hem. TACK FÖR EN MYCKET TREVLIG KVÄLL!!!!

Om precis en vecka så bor vi i almvik, okej i kartonger men vi har ändå flyttar om PRECIS EN VECKA.... känns så skönt vi kommer fixa det sista nu i veckan, i morgon ska vi fixa sista i köket, vi gjorde inte det idag, jag orkade inte så det ska jag och andreas göra i morgon eller ja Andreas gör det, och ropar på mig om han behöver hjälp. Jag ska skruva ihop nya hatthyllan och skohyllan och sen ska hatthyllan upp på väggen och skohyllan på plats, =)) kommer bli så Jä*la snyggt alltså.... och pyrets säng ska på plats, måste moppa golven bara... så i morgon blir fixa dag i Almvik och det ska bli klart i morgon, måndag och på tisdag, sen ska vi packa resten av veckan. För på lördag så kommer lastbilen och karlarna kommer och flyttar grejorna till nya lägenheten =)).

Nehe nu ska jag öppna posten som pappa hade med sig idag, men på fredag är jag skriven i Småland igen =))) skönt att få posten dit man bor... =))

Ha de bra allihopa!!

Inga kommentarer: