torsdag 10 april 2008

Onsdag & Torsdag

När jag skriver det här så har det hunnit blivit torsdag men jag har inte sovit än så det är fortfarande onsdag för min del... hehe så när ni läser idag så är det onsdag och i morgon är torsdag hehe

Idag har jag varit på stan med Camilla och Ronja, köpte ett par jätte coola tossor,
sen när jag kom hem så diskade jag, och andreas åt frukost och sen bäddade jag sen åkte vi och hämtade sängen och skötbordet. åkte ut till lägenheten, Andreas målade och jag plockade ihop sängen och fixade lite, plockade in i pyrets garderob, blev bra men det finns plats kvar att fylla upp =))....

I morgon ska vi ut till lägenheten tidigt, åker härifrån vid 9-9.30 tiden, då blir förhoppningsvis vardagsrummet klart, Andreas och Tommy ska tapetsera det och jag ska plocka upp i köket lite och städa badrummet ska oxå göras får se hur mycket jag orkar i morgon. Börjar bli tungt om magen nu kan jag säga...

Sen ska jag på UL i morgon em då får vi se hur mycket pyret har växt och om den har vänt sig... ska iaf bli härligt att se det lilla pyret....
Ska åka till Netto oxå köpa lite till trädgården där, och sen ska jag till Chepy oxå tror jag. Får se vad jag hinner med och orkar.

Nej nu ska jag krypa i säng ska gå upp vid 8 i morgon. Ha de bra allihopa!!!!

Inga kommentarer: