onsdag 16 april 2008

Måndag tis ons

Var hos BM i måndags och jag ska göra en andra sockerbelastning pga. Att pyret låg över 20% över normal kurvan på UL:et…. Men det var ju inte så farligt som jag trodde det skulle vara förra gången så det ska nog gå bra denna gången med.
Det värsta kommer bli att ta det lugnt, för man FÅR INTE röra på sig, och jag som har svårt att sitta, ligga, stå, gå länge, utan måste ha variation på det, och hur ska det gå när man inte får göra annat än att sitta eller ligga…. Jaja.. får se hur det går.
Sen ska jag på ett sista läkarbesök också, undrar om jag får min vilja igenom… Sen så var jag tvungen att börja med stödstrumpor har svullnat lite, men det var mest för att jag hade så ont, och det har hjälp faktiskt… så det var värt 170spänn som dom kostade.
Kan ju använda dom när man flyger...

Igår var vi i Almvik och tapetserat köket, blev inte riktigt klart men det blir skit bra =)). Gjorde mat där ute med, så himla gott, Potatismos och Isterband från Norsholm, det är riktiga Isterband det =)).

Idag ska vi ut och göra det lilla i köket klart, sen ska ju andreas jobba ikväll.

Kanske uppdaterar ikväll.... Ha de bra!!!

Inga kommentarer: