söndag 13 april 2008

Söndag....mår inte riktigt bra...

Nu sitter jag här och jag vet inte vad det är... mår inte jätte bra, känns konstigt... hmm ja ja

Har kollat på Tv och ätit lite.. kollat på Körslaget och Agnes åkte ur... ja var helt rätt tyckte jag, Marcoolio har jag tyckt förut men idag (det är ju repris men ändå) så var dom bra.
Nu är det bara dom bästa kvar, =))

Kollar på spårlöst nu ska bli kul och se om dom hittar sin mamma.

Känns konstigt, sover inte bra, och inget ja äter är gott.... och även fast jag inte kan sova så är jag trött.... hmmm
Väntar nu på att Andreas ska vakna. har stekt ägg åt honom och laddat kaffe bryggaren.
ska lägga mig i soffan och vila lite, får se hur länge jag kan ligga... har svårt att sitta, ligga och stå längre stunder... pyret trycker så himla mycket uppåt känns som rebenen ska sprängas åh jag är så öm.... + att pyret trycker neråt men blir väl se nu när pyret är fixerat sedan ca två veckor. har ju känt liknande (men då inte lika starkt) dom här två veckorna.

Ha de bra allihopa!!

Inga kommentarer: