tisdag 8 april 2008

Måndag

Vaknade av telefonen idag kl. 8.30, det var försäkringskassan och jag fick min överklagan godkänd så jag får sjukpenning, och ännu bättre jag får den inkomstrelaterad. =D. Och det vill säga att jag får även mamma penningen inkomstrelaterad =D. Denna dagen kunde inte börja bättre. **YIPPI**

Pratade med Camilla i telefon i över två timmar, det var behövligt för oss båda tror jag =)). Tack vännen du är en underbar vän!!!

Sen när jag hade duschat och fixat iordning mig, utan att väcka andreas idag =)) så åkte jag och hämtade Svärmor, och vi åkte ner till stan vilket slutade med att vi hittade lite till pyret. tack så hemskt mycket svärmor =)) var mycket trevligt. Detta köpte vi, för vi hittade mycket mycket mera hehe... men får vänta tills vi vet vad det är för en filur.




Sen efter stan så skjusade jag hem henne och hämtade Andreas, och vi åkte till Förlossningen, skulle dit idag på visning med Föräldragruppen, Ja det var bra men vi har ju varit där förut, så kände inte att det gav jätte mycket.

Efter visningen så åkte vi hem och fixade lite sen passade jag på att deklarera, vill ju ha pengarna till midsommar för jag får ju tillbaka =)).

Sen åkte Andreas till skjutbanan och jag kollade lite på internet och hittade endel jag vill ha i inredning till pyrets rum, när den får ett eget rum.

Jag frös så himla mycket så jag kröp upp i soffan med filten och det tog inte lång tid så sov jag, vaknade när Andreas ringde när han åkte från skjutbanan, så han vakna till och allt innan han var hemma, och sen åkte vi till Åhmans och käkade, och nu sitter jag här igen men ska snart stänga av den här dumburken och lägga mig och läsa och sen blir det att sova tidigit idag, känns som det är något på G, vill inte bli sjuk nu alltså, hinner inte med det, så det är bättre att lyssna på kroppen och sova så hoppas jag på att slippa bli sjuk.

Ha de bra!!

1 kommentar:

Cammie sa...

Tack vännen, det värmde.... Du ska veta att det är kanonskönt att vi hittat tillbaka till varandra igen, vad fan skulle jag göra utan en vän som dig?