onsdag 23 april 2008

Lite allt möjligt...

Nu ska jag göra precis som jag säger att fasen skriver dom inget annat....men ni får stå ut men det är ju inte flera ggr varje vecka och det är huvudsaken!!
Igår kväll hade jag så förbannat ont, och idag oxå.... har sovit på något konstigt sätt, det lilla jag har sovit ialla fall.... nu har jag skrvit det....
Idag blir det att gå på föräldra grupp och sen ut till almvik med lasset vi har i bilen och sen in och hämta ett till.... eller Andreas åker nog själv andra lasset och jag stannar kvar och börjar städa svabba golven och städa av badrummet och köket ska göras, så det tar ju inte så mycket,

Vill ha det klart för på LÖRDAG går flyttlasset =)) ska bli så jä*la skönt och komma ifrån det här och bara öppna dörren och knalla ut i naturen.

På tisdag ska jag nog åka till Rusta tror jag, eller om jag ska vänta... har inte bestämmt mig än... måste plana av lite på gräsmattan först annars går det inte alls... iof det är inte svårt, men jag kan inte göra det nu i alla fall, men sen kan man ju göra det och då vill man ju ha den hemma så det bara är att slå upp den....
Nästa vecka ska jag även köpa jord, och blommor, men allt detta om det blir som det ska denna gången, Jag hoppas det!!! Märker vi på måndag....
Fick hem H&M kläderna i måndags, och jag kunde ha XL =)) så kunde ha dressen nu, så jäkla härligt ska jag säga er!!
Tröjan får vänta men bara magen krymt lite så kan jag ha den... =))


Nehe nu är det någon som säger till att det är dax att äta, men ha inte ork till det, men blir gott när man väl har gjort lite frukost, men jobbigt att börja med den... hehe..

Ha de bra allihopa i det fina vädret.... för det ska jag ha!!!!!

Inga kommentarer: