onsdag 16 april 2008

Onsdag fortfarande har ont.....

Nu sitter jag här med Tensen... fy säger jag bara... sammandragningarna blir bara värre och värre men har suttit med tensen nu i 2timmar är så skönt.... skulle kunna sova med den men går ju tyvärr inte....
Tar med mig den i morgon när jag ska göra sockerbelastningen kan jag säga, annars kommer jag inte klara av det... hoppas jag inte glömmer den bara....


Om man skulle ta några mackor och så nu innan man går och lägger sig med tanke på att man varken får äta eller dricka efter kl. 00.00 tills kl. ca 10.00 i morgon, ska ju vara där vid 8. ska vara där vid kvart i som sist så jag får börja... =)), var ju först förra gången oxå... =))

Andreas jobbar, ska messa honom sen och höra med honom om morgon dagen men sen så blir det sängen efter mackorna....

ha de bra allihopa!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.odla.nu/artiklar/elmia_garden_2007.shtml



JOBBIGT det låter med dina sammandragningar :(