fredag 25 april 2008

Borta ett tag...

Kommer vara borta ett tag, vi kommer inte ha internet pga. flytten men jag återkommet så fort det är ordnat.... Uppdaterar så fort jag kan!




Idag har vi packat, packat och packat men nu är det snart klart, lägenheten är nog klart vad vi kan se och hitta. hehe....
Andreas är i förrådet nu och fixar det sista.

Vi var och köpte en grill idag. Så nu ska det grillas i sommar =))

Var även och handlade till i morgon på Willys, och handlade såklart vid fem tiden... **suck**. Men hade tur faktiskt... precis som jag skulle ställa mig i kassan så öppnar dom en kassa till så kom tvåa i kön... =)) ibland ska man ha tur.

Blev ingen marken för oss idag, men får gå i höst istället.... hade velat gå men tiden räckte inte till idag....

Nej nu ska jag se om det finns något mera och packa!! men ha de bra allihopa och jag uppdaterar så fort jag kan.

Inga kommentarer: