fredag 18 april 2008

Fredag

jag blev hämtad av Camilla och Ronja, vi åkte ner till stan en sväng, kollade på Lindex, Kapphal, H&M och vi åt på Kebabmästaren, **MUMS** nu är det sommar....

Sen åkte vi till Rusta och Ö&B, sen var jag tvungen att åka hem och Camilla hem och ge Ronja mat, och gå ut med Snoddas, Henke ligger ju hemma och är sjuk.

Andreas hade ätit lite när jag kom hem och sen gjorde han iordning och packade iordning sina grejor och sen körde jag upp honom så han kunde hämta bilen, Han ska ju vara i skogen ihelgen..
Mötte upp Patrik och en av ungd. där uppe, är så härligt, blir ju överfallen av en underbar unge och fick en bamse kram, Patrik kunde knappt knäppa loss Jakob från bilstolen förens han hängde ut och skulle till mig, är så härligt!!! Älskar den ungen!!!

Sen bar det av och handlade lite mat till helgen och sen till Chepy och köpa tapetklister och rakblad, och sen skulle jag ha andra rakblad oxå (kommer inte ihåg vad dom heter) men hon på Chepy förstod verkligen inte vad jag menade,
Jag sa att dom ser ut som industriblad men det är en kant på ena långsidan, och hon visade mig Stanley kniv, och färgskrapa men lixom lyssna tyckte jag, det är vanliga rakblad med en kant på. Andreas hade ju köpt dom där innan, men dom hade tydligen inte det enligt henne, Andreas köpte dom bara för några veckor sedan så dom hade det säkert, men hon idiot förklarade mig 10 gånger om kan jag lova... och jag henne hehe....

Sen gick jag in på Ö&B och köpte klorin, ska städa lite i morgon i nya lägenheten, pappa kommer ju ner och hjälper oss och Tapetsera lilla sovrummet och om vi hinner ska vi göra klart i köket, men det är så lite kvar så vi borde hinna det, annars gör andreas och jag det i början på veckan. Huvudsaken är att lilla sovrummet blir klart, eller ja huvudsaken är det ju inte för det rummet är ju inte bråttom med för där inne ska vi ju ha datorn och det är inte det första vi sätter upp med tanke på att vi har den bärbara, och jag ska ju köpa en oxå framöver. väntar bara på pengar som jag hoppas kommer snart!!!!!

Nu kollar jag på tv, har precis ätit varmamackor, var riktigt gott kan jag säga... =)

Ska kolla på så ska det låta snart och som vanligt sitter jag med tensen, Och jag håller fast vid att pyret kommer tidigare så förhoppningsvis kommer det snart, men inte för snart, vi vill hinna flytta först.

Jag undrar alltså vem Camillas hemliga beundrade är.... kan inte släppa det... Om du läser min blogg så kan du ju stå för vad du gjort och ge dig till känna!!!!

//

Inga kommentarer: