fredag 25 april 2008

Torsdag

har det varit fullt upp, har packat men vi tog en paus i packandet och åkte till Elgiganten och köpte tvättmaskin =)) så skönt att ha tvättmaskin i lägenheten sen =)).
Sen åkte vi ner till MVC och tog prover, och sen in till BM, och pyrets hjärtljud låg på 134 slag/min. Sen gick vi vidare till tillväxt UL, och pyret har växt ligger 33% över normal kurvan och väger ca. 3500g. Har växt på sig ca 800g på två veckor. Så vi får se om pyret fortsätter att växa såhär... vilken stor bebis vi får då...

Sen åkte vi hem och fortsatte och packa, sen kom svärmor förbi en snabb sväng och sen kom patrik och Jakob och vi lastade patriks bil och åkte ut till almvik, vad härlig jakob är =)) tur man hade lite gosedjur han kunde pyssla med hehe =)).

När vi kom tillbaka så var jag super trött som vanligt hade fruktansvärt ont, så jag tog ett par mackor och kröp sedan ner i sängen, skönt kan jag säga.. om man låter bli att vända sig så går det bra...

Idag fredag ska vi vara hemma och packa, och åka och kolla lite inredning oxå, och sen kanske man hinner åka till Gamlebymarken en sväng, hoppas det. =)) vi har ju inte mycket att packa kvar =)).
Ska även ner till MVC och lämna prov så dom kan skicka på odling och analys så det är klart tills jag ska till läkaren på ons.

ha de bra allihopa nu ska jag käka lite frukost sen ska jag köra upp Andreas så vi hinner med det vi ska idag och för hoppningsvis lite till! hehe

___________________________________
Svar till Camilla:
Ja det kan vi men det beror på om jag orkar, du kan ju komma ut till Almvik om du har bilen, detta beror lite på vad läkaren säger oxå på ons.

Inga kommentarer: