torsdag 3 april 2008

Torsdag

Har varit hos Tessan och fikat och snackade lite idag, och gud så stor Melvin har blivit, och så söt han är =)).




Sen har vi varit i nya lägenheten och jag har målat taket i vardagsrummet en andra gång så nu hoppas jag att det räcker. Och sen så har Andreas och hans pappa börjat att tapetsera i hallen, okej jag fick göra en våd, i hörnet (sista våden på rullen och då lite för lång och bred åt alla håll), och när den var uppe så säger Uffe: du har tapetserat förut va?, ja det har jag men jag vill och får inte hoppa upp och ner på stegen annars skulle jag kunna göra det. Men har sådana sammadragningar nu så det tog nästan två timmar att måla taket en andra gång, okej man vill göra mycket mera än vad jag kan men jag har lärt mig att känna när kroppen säger ifrån idag, och ikväll har jag inte lika ont, så det är skönt =)).


Första våden på plats.


Sen när vi kom hem så gjorde vi mat, hade varken mjölk eller ris hemma skulle ha blivit korvstroganoff men det blev makaroner och stekt kyckling korv, älskar den korven. Mycket godare än vanlig falukorv.


Sen körde jag Andreas till jobbet och sen åkte jag till Willys och Handlade, ville hinna dit och helst därifrån innan dom kom och stängde, och det gjorde jag, så det var skönt, men mötte bilen på vägen ut från parkeringen, och gissa vem det var som skulle stänga... Andreas, så hade varit okej och varit kvar kanske hehe... nej då känner ju dom andra oxå, men skönt att inte vara sist när man är sambo med en av väktarna hehe =)).


Nu kollar jag på Efterlyst och ska sen ska jag ut och åka en sväng, sen ska jag hem och sova...

I morron ska jag till Netto med Camilla och Ronja, och så ska jag till Ö&B en sväng.


Ha de bra allaihopa!!!

Inga kommentarer: