måndag 31 mars 2008

NÅLAR JAG HATAR DOM!!!!

Ja ni som känner mig vet att jag är nålrädd så inninorden, (ja tatuering och percing är inte samma sak).
Jag var på sjukan idag och skulle ta prover, 5rör, var en tjej som inte var van, hon stack 1 gång, fick 3 rör sen gick det inte mer, hon började gräva med nålen och det funkade inte så hon fick ta ur den, och sen stack hon en gång till, gick inte alls, det ville inte, hon började gräva igen men då sa jag ifrån, du får hämta någon annan sa jag bara... kom en annan tjej och hon kollade och det här ska inte vara något konstigt sa hon bara, och så frågade hon om hon skulle säga till när hon stack? nej sa jag, och då brann det till i armen och sen var det klart, hon visste vad hon höll på med, okej tycker synd om den andra tjejen men ändå... inte kul säkert att sticka en som är nålrädd.
Tjejen som stack sista gången frågade när hon satt på "plåstret", hur mår du? jodå är lite tungt i huvudet sa jag,
Fick lägga mig på en brits i ett rum brevid ett tag och dricka lite vatten tjejen som stack sista gången satt med mig hela tiden och kollade, var likblek innan berättade hon när jag skulle gå, ja det svartna för ögonen ett tag där i stolen så kanske inte var så konstigt att jag var blek... men skönt att ha det gjort...

Gick till kaffeterian och köpte mig en lakrispuck, var gott med lite sött kan jag säga och sen är den ju så god oxå... hehe tyckte jag förtjänade det =)) kändes mycket bättre när jag åt min glass i solen kan jag säga!!!

Sen åkte jag en sväng på stan och träffade svärmor och pratade lite och sen kom jag på att måste ju åka till gamleby och hämta mera spackel, färg, och täckpapp så åkte dit en sväng, när jag kommer dit så hör jag att telefon vidrerar, missat samtal 4st, hmm ringer upp blev 3 samtal till på 10 min från samma nummer, men det gick bra till slut!! =)))


Nu sitter jag hemma och ätit lite frukost (fick ju inte göra det innan provtagningen) och nu skriver här... ska snart väcka Andreas, han behöver gå upp skapligt idag vi har lite att göra idag



Ha de bra allihopa!! kanske återkommer ikväll om jag orkar.. hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

tjohoo går de bra med renoveringen? ni åkte hem lagom då jag kom hem i söndags. tyckte de va du iaf. haft full rulle hela helgn med att fara hit å dit å hämta möbler mm. å gungställningen med såklart.
=)
kramis