torsdag 17 april 2008

Torsdag

Sitter här med tensen på mig idag oxå.... hua står itne ut....

Ja idag vaknade jag vid fem tiden, innan Andreas hunnit hem, kan inte sova, har så ont, och allt sådant.

Men gick upp vid kvart över sex tiden när Andreas och jag pratat, låg kvar i sängen medans Andreas åt frukost, fick ju varken äta eller dricka, så ville inte frästas...
Skulle ju på glukosbelastningen idag, ville inte men åkte iväg skapligt så jag skulle vara först och det var jag =))

Drack glukosen är inte så farligt som alla säger... var ju andra gången för mig så jag visste ju vad som väntade.
Värdet låg bra så nu ska jag inte göra någon mera.
Emma var ju oxå på belastningen och tre tjejer till, två satt mest tyst men vi tre satt och pratade hela tiden, var riktigt trevligt.. =))) Jag satt med tensen på mig, så skönt så...

Åkte till Jysk när belastningen var klar, köpte lakarn till pyrets säng, och hittade även ett påslakarn set för halva priset så köpte det oxå =)) var ju rätt färg och allt =))
Letade efter ett annat set men det var utgånget ur sortementet men skulle komma nya liknande under våren, så får passa på då =))
Har ju tre stycken nu så det räcker ju ett tag =))

Sen bar det av hem och åt frukost och drack vatten gud så gott =))
sen la jag mig i soffan med Kudden och täcket och tog inte många minuter innan jag somnade typ vid 11 tiden, vaknade av att telefonen ringde, Andreas svarade han var vaken... hmm tänkte jag vad är klockan, halv 3... snacka om att jag hade sovit skönt, för en gångsskull,

Åkte iväg till Skyttebanan släppte av andreas och åkte till Camilla och pratade lite och fick lite kläder av henne TACK =))

Hämtade Andreas och åkte hem och gjorde mat, korvstoganoff och ris, blev inte alls gott hade köpt en annan mix en den vanliga och den var inte alls god, så ska göra varma mackor när jag är klar här...
har kollat på efterlyst och ska se insider nu så ska vänta på reklamen innan jag gör mackorna...

Ha de bra allihopa!!!

Inga kommentarer: