fredag 11 april 2008

Hjälp...

Nu vill jag ha eran hjälp, jag vill se hur många det är som läser min blogg genom att svara på dessa enkla frågor:


1. Vem är du? Namn?
2. Känner vi varndra? hur isf?
3. Hur ofta läser du min blogg? Varför läser du bloggen?
4. Läser du utan att kommentera?
5. Slutligen, Är det för mkt begärt att få svar på frågor om sin besökare?


Hoppas ni kommenterar detta inlägg iaf, ni som inte brukar kommentera men läser iaf, hehehe.... Är ju skoj och se hur många läsare man har...

2 kommentarer:

Cammie sa...

Som du redan vet så läser jag din blogg men svarar på frågorna iaf, hehe

1. Camilla
2. Ja det hoppas jag vi gör, hehehe
3. Varje gång du uppdaterat.. Roligt o se vad som händer i ditt liv även fast jag de mesta vet redan...
4. Nej det gör jag inte, kommenterar för det mesta...
5. Nej det tycker jag inte att det är..

Anonym sa...

1. Tess
2. kan man nog säga att vi gör. har ju varit på semester ihop
3. hmm några dagar i vekcan iaf. för å kika hur långt ni kommit i lägenheten. =)
4. Kommenterar ibland iaf. när tiden å orken finns. =)
5. nä de tycker jag ej att de är