lördag 12 april 2008

Morgon...och SKRIVA AV SIG MÅSTE MAN!!!!!!

ja här sitter jag och vaknar som vanligt innan kl ringer, okej hellre vaknar jag utan Crazy Frog i örat men jag skulle oxå vilja sova... men idag vaknade jag inte så långt innan klockan ringde, bara en halv timme... men det är ändå en halv timme... Men känns att medicin gör verkar och jag mår bättre det är ju skönt det =)) Ska i början på nästa vecka och ta prover igen, får se vad dom säger då...


Idag bär det av till Vimmerby till Folkan, känns ju lite sådär måste jag säga och kliva in på den skolan igen... det ända bra minnet jag har därifrån är att jag träffade min underbara Vän Fia där, och lyckan när jag fick mitt intyg på att jag är Fritidsledare resten... ja jag vill ju inte ha det ogjort, men det är inte kul när man blir emotgången hela hela tiden...

Tillbaka till idag, ska åka med Svärmor och svärfar på årsmöte, så vi får se hur det är... ska bli kul och höra med dom andra som har barn, eller fått barn nyligen. Får se hur det blir men jäkligt intressant ska det bli....





Jag vet att det är folk som läser min blogg av ren nyfikenhet då vill jag säga Välkommna =)).
Men om ni är ute efter skitsnack eller "har du läst" då kan du lika gärna skita i att läsa tycker jag, jag skriver vad jag känner och vad som händer, OCH JAG SKRIVER VAD JAG TYCKER!!! sen skiter jag fullständigt i vad du tycker!!!! blir du irriterad ja lägg av att läsa då!!! ta hand om din egna problem istället för att lägga dig i vad andra skriver på bloggarna.... jag vet att du läser detta, och är det så att du vill prata med mig, för tycker att jag har fel eller dyl. ja du vet vart jag bor, ialla fall vilket hus, annars så har vi gemensamma bekanta/vänner så be dom att kontakta mig så kontaktar jag dig, annars så finns det en sida på Internet som heter Familjeliv du vet mycket väl vad jag heter där, kontakta mig där vet jag!!!

Åh jag måste säga... det är JÄVLIGT SKÖNT ATT SKRIVA AV SIG, DET ÄR DÄ BLOGGEN ÄR TILL FÖR ANNARS SKULLE DET INTE VARA NÅGOT IDÉ ATT SKRIVA!!!!!

Nej nu ska jag gå och göra mig lite frukost och sen ska jag kolla så jag har allt med mig så jag inte glömmer något... och sen så göra i ordning mig och sen är det dags att gå ner för halv tio kommer svärföräldrarna och hämtar mig.

Ha de bra allihopa och jag hoppas ni står ut med att läsa det jag skriver.... för det är ju faktiskt jag som skriver, dvs att jag väljer innehållet.

1 kommentar:

Cammie sa...

kanonbra skrivet.....