fredag 14 mars 2008

Stolpskott i skodan.... vi kunde ha smält!!!

En stor jä*la idiot mötte vi idag.

Vi åkte på E22 skulle ut till hyresvärden och visa vilka tapeter vi vill ha.
Vi kommer till 70 streckan och det kommer upp en Skoda i backspegeln, Andreas Kör. Han kommenterade det bara som att: det är ju bara 70 här din *****
Jag kollade bara till i spegeln och konstaterade att den låg riktigt nära.

Vi kommer längre bort och det var trafik hela tiden så han kom inte om, han låg lika nära hela tiden,
Han åker om och ligger RIKTIGT NÄRA och GENAR IN FRAMFÖR OSS, så Andreas fick kasta undan bilen ännu mera för att vi skulle klara oss, Andreas hänger sig på tutan och jag säger att blinka, blinka, skodan stannade, jag var ute ur bilen innan Andreas hade stannat och han fick veta att han levde kan jag säga, han fick veta vilket Jä*la stolp skott han var, då fäller han kommentaren: Jag var ju flera hundra meter från er, och jag åker här varje lördag, då "talade" ja om för honom ännu lite tydligare, hur förbannat jä*la dum i huvudet han kunde vara... och jag var något förbannad kan jag säga, Andreas hade aldrig sett mig sådan här sa han....
Ni som känner mig och sett mig arg, vilket inte är många, men några är det, ni vet att det tar lång tid innan det smäller men är det gör det så SMÄLLER det, jag kan bli rasande, okej arg kan vem som bli men det tar riktigt lång tid innan jag blir Förbannad, men det blev jag idag!!!
Vi tog regnummret och han var från Kalmar, iof det gick inte och missa på dialekten, men han var någon höjdare på något företag för han hade en bricka där det stod VD på, men han hette något helt annat när jag pratade med honom kan jag säga... hehe....
Det är så typiskt att jag råkar ut för sådana här människor, jag hade kunnat slå karln gul och blå!!!! Men det är ju så, Sista idioten är ju inte född än.
Reflexen när man kör så styr man undan men det hade varit kul och se hur han reagerat om Andreas inte styrt undan... okej man önskar ju inte någon en olycka men det gjorde jag just då kan jag säga...

Skönt att skriva av sig lite!!!!




Hyresvärden skulle höra av sig i nästa vecka om vi får tapeterna men det lät rätt roligt, vi har bara valt ljusa tapeter, utom på en vägg där vi valde rött, och då sa dom att han skulle nog säga att vi inte skulle få den röda färgen, och sen säger hon att han oxå skulle säga att vi valt lite tråkiga färger, men då sa jag det att den röda färgen piffar ju upp det lite ialla fall, och att vi har annat som är färger på så vi vill ha ljusa färger och bara en vägg i lilla rummet röd.
Hon skulle se vad hon kunde göra, Jag hoppas verkligen att vi får dom som vi vill ha!!!!

Nej nu ska jag köra Andreas till Jobbet så ska jag hem igen får se vad som händer ikväll....

Uppdaterad:
Andreas fick ta bilen, struntade i att ha bilen ikväll...ska se på så ska det låta nu, håller på att spara schablonmallar TACK CAMILLA!!!! ska bli kul att se hur det ser ut i morgon =)))

Inga kommentarer: