fredag 21 mars 2008

Torsdag...

Hämtade Ronja och Camilla och vi åkte en sväng till sjukhuset, och när vi var klara så åkte vi till netto och köpte godis, kostade ju bara 29:-/kg så det blev mycket godis för en billig penning =)).


Sen åkte jag hem och hämtade Andreas och vi åkte och besiktade bilen, den gick igenom med Blankt papper... iof hade inte trott annat, jo en bra och veta, men jag pratade nog bort den hehe... bromsbeläggen behöver bytas men jag sa att vi ska byta dom när vi byter till sommardäck... =)).
När vi kom dit och han öppnade förardörren så tittade han på mitt graviditetsbälte som sitter på stolen och undrade om det var något vi satt på... japp den är min sa jag, graviditetsbälte, Jaha sa han och tittade på andreas, för du ser ju inte ut att vara gravid sa han till honom... jag kunde inte hålla mig för skratt och då började ju alla att skratta även dom andra på besiktningen,

Skönt att bilen gick igenom ialla fall så nu kör vi ett år till =))


Pappa ringde när vi kom hem och han köpte bilstolen blev billigare än vad jag trodde det var en utgående färg så det var sista han köpte, han tyckte den var tung och otymplig men han hade ju lyft den med basen på... den ska ju sitta fast i bilen så jag så ta dän den sa ja så är den inte så tung, haha... sådant fanns inte när du var liten sa pappa... nej det är ju faktiskt 24 år sen sa jag utveckligen har ju gott framåt... hehe...


Ialla fall det blev Brio Primo med Bas.


Nehe om man skulle försöka få liv i Andreas nu så vi kan göra något idag Fredag oxå... hua vill åka till Lkpg och Norrköping men blir nog inget blir nog för sent... beror kanske på när vi behöver vara tillbaka i morgon lördag... ja vi får se hur det blir, vet ju inte om Andreas har tänk något...

Hade inte fått något mail varken igår eller idag...=((

ha de bra allihopa!! och GLAD PÅSK!!!!!


Inga kommentarer: