lördag 29 mars 2008

Lördag - Fix och annat...

Ja idag har jag varit ute i nya lägenheten och börjat lite, pappa kom och hjälpte mig, snacka om att det är smidigt med BRA tapeter, iaf om man ska ta bort dom hehe... det var strukturtapet i hallen och köket, och jag såg bara BREDSPACKLA ALLT, nej då bara att ta tag i ena hörnet och dra så blev det slätt, smidigt smidigt måste jag säga... Skönt att slippa bredspackla allt MYCKET SKÖNT... hehe
Vi maskerade, och täckte golvet i köket och hallen, i sovrummet behöver vi ju inte täcka golvet för där ska dom byta matta så skönt det, pappa spacklade och jag började måla lite, så i morgon ska jag slipa det lilla som behövs och måla taket i sovrummet en andra gång, det lyser igenom kan jag säga, var gult innan (eller ja skulle vara vit). Så var behövligt att måla.
Fick även hem bilbarnstolen idag =)) så härligt inte mycket kvar nu som vi behöver =))
Sen när jag kom hem så kände jag att jag var så himla trött, sov bara 3 timmar inatt, la mig och vila i soffan hmm slutade med att jag sov 1½ timme, då väcker andreas mig och säger att maten är klar... jag som bara skulle vila hehe...
Blev jätte god mat, Höstgryta med korv, potatis, morötter, purjolök & gullök - jätte gott!!!!

andreas har åkt och jobbat och jag sitter på MSN och pratar med Camilla, inte så ovanligt iof hehe =)).
Hon sa att dom skulle beställa på H&M så det blev ett par plagg för mig med, ett set med huvtröja och mjuka 3kvarts byxor, och en munktröja 140:- för allt med frakt =)). Så dom kommer i mitten på april =))

BILDDAGBOKEN ÄR UPPDATERAD OXÅ MED BILDER FRÅN IDAG =)) orkar inte lägga in alla bilder här från idag hehe så ni får kolla där.
Nej nu ska jag ta lite glass tror jag =)). sitter och kollar på Körslaget på 4:an är riktigt bra alltså =)).
___________________________________________________
Har sagt till nu & Hoppas på att man får ett svar via mail eller telefon.... annars får jag väl göra något annat åt det.... Andreas höll med om det ialla fall...

Inga kommentarer: