fredag 28 mars 2008

Lägenheten bla.

Var på föräldraguppen igår, första gången... det gick ävl bra, pratade mest, men var rätt tyst till Barnmoskan gick ut, då började vi prata lite.. blir nog bättre framöver.
Vi var inte så många heller, 4 st tjejer och 3 karlar. andreas följde med, vi fick se två filmsnuttar... den ena var om papparollen och den andra var om första timmarna med den nyfödda, och det gjorde ju inte alls att man fick mera längtan kan jag säga... JAG VILL HA PYRET NU.... längtar så himla mycket...

Efter föräldragruppen åkte vi hem och åt lite och sen åkte vi tillbaka till Mödra skulle ju till BM. Allt såg bra ut, frågade lite ang. min klåda och hon sa åt mig att hålla lite extra koll.
Men annars så växer magen så det knakar... hehe... och pyret oxå sa hon när hon kände på magen hehe var inte populärt från pyret kan jag säga... hehe boffade tillbaka med en gång, hehe... hjärtljudet låg på 130 och SF på 34.
Blodvärdet har gått upp lite nu i alla fall var på 109 fick tips och så där oxå. kunde ta den ihop med maten, bara jag inte glömde den, för jag får inte ta järntabletten ihop med den andra tabletten för sköldköteln så tar en på morron och en på kvällen, så det ska nog gå bättre nu =)).
Sen kom Anni och vi kollade på film, Bröllopsprovet, var riktigt rolig alltså =)) och till det åt vi glass med coctailbär, och sen lite chips och bubbelvatten.

Idag passade vi på när visningen var på lägenheten och hämta nykeln till nya lägenheten och så var vi i gamleby och hämtade tapeter, färg, spakel och tillbehör så det blev lite, var 22 rullar tapet hehe.
jag sa när vi kom in att vi skulle hämta lite tapeter med tillbehör, och då sa tjejen att det var ju inte lite och det blev det inte hehe hela bagaget var nästan fullt okej på golvet tur inte ända upp till tak hehe....
så jag ska ut på lördag för då kommer pappa och hjälper mig så vi ska börja slipa, spackla och måla i lägenheten då, ska bli skönt att komma igång och sen åker jag ut i veckan sen och fortsätter och även Andreas och hans pappa skulle med ut i veckan så vi ska börja tapetsera då, får se hur mycket vi hinner, har ju en månad på oss i alla fall...

Sen åkte vi till Andreas föräldrar och fikade mums med hembakade bullar =)).

Sen åkte vi och hämtade pizza, var okej, inte super gott men okej. sen har jag fått super skön massage av andreas på mina onda fötter, är så underbart =)). och så har vi bara slöat i soffan =)) ska snart gå och lägga mig och läsa i den bra boken. och sen sova.

Inga kommentarer: