onsdag 12 mars 2008

Tisdag & Onsdag

Åkte till sjukan först och fick det avklarat på morgonen, och sen när jag åkte därifrån så hade en bil backat in i väggen i ett hus. Stod två ambulanser och en brandbil men fick ett kort, vilket var ett bättre kort än i VT tyckte jag =))




Sen åkte jag och hämtade Raksha och vi åkte till Kvantum och fikade.
Sen när vi började bli klara så åkte vi ner till Ostkustgrossisten och kollade lite, eller jag kollade och Raksha handlade hehe... finns mycket fint där till Scrappen, men jag har nu så det räcker ett tag framöver iallafall.
När jag kom hem så hade andreas nyss vaknat vilket var bra, så jag kunde diska, och sen damsuga.
sen kom mäklarn och tog sista bilderna, så ikväll (onsdag) bör lägenheten vara ute och förhoppningsvis till helgen i tidningen.

Sen så satt andreas och jag och slöade i soffan en halvtimme innan jag körde honom till jobbet och sen åkte och hämtade Camilla och Ronja, vi åkte en sväng till Apoteket så jag kunde köpa mina så himla billiga järntabletter **NOT** men det är ju för pyrets skull så...
Sen när vi hade bestämt vad vi skulle äta så blev det kebabtallrik på acapulco, sen åkte vi hem till mig och åt.

Natten har inte varit super härlig har knappt kunna sova pyret gillade inte något läge jag sov i och sen hittade jag ett läge som var bra så tog det bara en stund så drog det så himla dant så jag kunde inte ligga så,, men kl. 7 så somnade jag och vaknade vid halv 11. så några timmar har jag ju sovit i alla fall.

Nu ska jag snart åka och Hämta Camilla och Ronja vi ska åka ner på stan en sväng, sen ska jag hem och se vad andreas och jag ska hitta på ikväll, vi får se hur det blir...
När jag kommer hem först ialla fall så hoppas jag telefonen ringer så det blir klart... Jag var tvungen att duscha innan jag satt mig och skrev detta kan jag säga annars hade jag somnat hehe...

Nehe nu skriver Camilla att hon är klar tajmat alltså =)). Men kanske skriver mer ikväll om jag inte somnar.. hehe...

Posten kom nu... Jag fick pappren idag så ska ska fylla i dom när jag kommer hem så ska jag skicka dom ikväll.... hoppas allt går som jag vill denna gång!!!!!!

Inga kommentarer: