lördag 15 mars 2008

Lördag....(uppdaterad)

Idag händer nog inte så mycket, skulle gått på stan men blev inte så, blir nog på måndag istället.

Ska till camilla, henke och ronja i kväll och se melodifestivalen det är ju FINAL!!!!!
Hoppas på att jag kommer upp denna gången... blev ju inte så sist,

Nej nu ska jag ta mig lite frukost och sen så ska jag vila en stund har inte sovit jätte bra inatt,

Kanske skriver mera ikväll....


Uppdatering:
Till Camilla (svar till hennes kommentar): Ja men vi såg ju inte melodifestivalen då... hehe

Är hemma nu igen efter melodifestivalen.
RÄTT LÅT VANN tycker jag =)).

Vi åt chips och dip och sedan Chokladpudding med Grädde. Var gott.

Måste säga att jag är rejält trött på denna musik, Dom prickar in det så jävla bra oxå när Andreas har jobbat, spelar dom i morgon då är det jag som går upp och säger till dom....
Funderar på att prata med hyresvärden oxå ja menar man ska inte höra vilken låt dom spelar om dom bor på våningen över.....

Nej nu ska jag krypa isäng. ha de bra allihopa!!

1 kommentar:

Cammie sa...

Du kom ju visst hit förra gången men inte till melodifestivalen utan efter..... hhihi