fredag 28 mars 2008

Fredag...

Idag var vi nere på stan en sväng, andreas var tvungen att byta batteri i sin klocka, den ville inte riktigt stämma och det är ju bra om klockan går rätt hehe...

Sen åkte vi hem och fixade i förrådena, och jag är ju så jäkla envis och det fick ja ju lida för om man säger så,... JAG SKA INTE LYFTA ELLER BÄRA TUNGT men det gjorde jag och har något ont nu kan jag säga... ska ju måla och så i morgon i nya lägenheten.

Vi packade in i bilen det jag ska ha med mig i morgon och sen bar andreas upp kartongen och jag tog kylväskan med kylklampar så den var ju inte så tung =)).
Och jag kom faktiskt ihåg att lägga in klamparna i frysen, hade varit tråkigt annars imorgon.. med tanke att vi inte slagit på kylskåp och det i nya lägenheten.

Sen gjorde Andreas jätte god mat, fjärilskotletter Ris och löksås och blomkål... mums.. var super gott...

Sen efter maten så öppnade jag kartongen och skrev upp allt som fanns i den och lite till... dvs allt vi har till pyret, så vi vet om vi måste handla något mera... ska fixa iordning listan sen på datorn. Jag trodde inte vi hade så mycket som vi hade, vad kan det bero på ... Camilla vad tror du?? hehe...

Nehe nu ska vi åka iväg och hämta det sista jag ska ha med mig i morgon och sen ska andreas åka och jobba, så blir att vara hemma ikväll, men måste isäng tidigt... ska ju upp tidigt. ska vara i lägenheten kl. 8 i morgon, hua gillar inte det här måsten!!!!!!! men som sagt ibland måste man ha dom här MÅSTENA:...


Ha de bra allihopa!!!

Inga kommentarer: