söndag 16 mars 2008

Tråk söndag...uppd.

ja idag händer det ingenting... Andreas har jobbat och kommer sova till sen em, och sen har jag maten klar när han går upp och sen äter han och sen åker och jobbar igen... suck... det här är en sådan här riktigt tråk söndag, och inga bra filmer har man så man kan titta på och fördriva tiden...

Blir väl att sitta här hela dagen idag oxå, för jag kan ju inte städa eller något, för då väcker jag Andreas, och det vill man ju inte... ska bli skönt att komma ut till nya lägenheten och kunna göra sådant som att diska, och plocka undan utan att väcka honom, för där ligger köket längst bort från sovrummet... =))

Kan det bara inte ringa i telefonen (ja om det var vardag då) och säga att vi har fått ett bra bud på eran lägenhet, och vi bestämde att det var klart och sedan började vi flytta i veckan... hua skulle vara underbart =)) **drömma går ju hehe...**

Nehe nu ska jag äta lite frukost även fast klockan är snart tio över ett hehe..



Uppdatering:

Camilla och jag tog en promenad med Ronja. var riktigt skönt ute alltså =)). Tack för en underbar promenad =)).

sen ikväll så ska jag nog åka en sväng och fixa en sak, och sen blir det nog att titta på Wallander.

Ska äta nu!! blir snabb mat, köttbullar och makaroner.

Inga kommentarer: