måndag 10 mars 2008

Söndag och Måndag

Söndag.
Andreas blev klar tidigt i söndags så jag hämtade honom med packningen och sen åkte vi hem så han fick göra sig i ordning och sen åkte vi till hans föräldrar en sväng.
Andreas gick först och dom hälsade och när svärmor fick se mig så fick inte jag ett hej, utan: Gud vad du växer!!, hehe... ja jag kanske gör det sa jag... hehe jag känner det ju bara och inte ser det på samma sätt.



Men det var ju som jag sa att jag som var överviktig från början ser ju inte mig själv på samma sett.
Vi fick mat där, så gott så =)).



Och när vi skulle åka hem så ringer Andreas mobil och det bestämdes att vi skulle åka till Patrik en sväng, grabbarn började fixa med datorn och skulle koppla in internet och telefon och allt sådant så jag satt mig i stolen och kollade på och lekte med kameran hehe... Patrik skulle koppla in all ström och precis när han tröck på knappen så tog jag ett kort med blixt snacka om att han hoppa högt under databordet... hehe... lite elak får man vara... skrattade något kan jag säga hehe

Sen blev det att åka och och slöa framför tv:n. Tog några mackor och sen blev det att lägga mig i sängen och läsa men blev inte många sidor förens ögonen inte ville vara öppna längre...


Måndag.
Vaknade och var på ett himla bra humör =)). så kopplade in telefon i högtalarna och satt på musiken och ställde mig i duschen.
Tog en riktig lång dusch, så skönt så.
Sen åt vi en riktigt god frukost och gjorde i ordning oss och sen bar det iväg ner på stan en sväng, och sen vidare till Almvik och sen vidare till Gamleby.
Sen när vi skulle åka hem så tyckte jag att vi kunde åka gamla vägen hem igen. Den är mysigare än E22. Gillar Gamlebyviken =)).




Sen när vi kom hem så gjorde jag mat blev snabbmat idag, Plattspagetti med köttfärssås. Och sen lyxade jag till det lite med vitlöksbröd oxå =)) **mums**

Sen slöade vi i soffan en stund innan Andreas åkte och jobbade. Han har en verklig lång vecka den här veckan... med långa turer och många dagar.... så kommer knappt ses denna veckan men blir bättre nästa vecka när han jobbar bara två dagar =)).
Sen satt jag mig vid datorn och har lagt in bilder i bilddagboken och sen pratat i telefon, först ringde pappa, och sen ringde jag till Fia och det blev ett telefonsamtal på dryga 2h, och sen så han jag bara lägga på så ringde Camilla, och vi pratade nästan en timme, och medans vi pratade så vände pyret på sig och man såg på magen att det "rullade" och buffade, så härligt... var riktigt häftigt när det "rullade" när den just vände på sig och sen kände man på insidan hur den drog imot skinnet. Häftigt alltså helt enkelt skit häftigt!!!!!! går inte med ord att beskriva vilken känsla alltså!!!!

Sen började C.S.I, och det måste man ju se!!! så det ser jag på nu samtidigt som jag skriver här, passar på att skriva mera i reklamen, hmm ja då är ju reklam rätt bra att ha hehe... annars så suger det!!
Ska ta mig några mackor efter C.S.I och sen blir det att slöa här framför datorn och Tv:n och sen blir det att greppa boken och läsa några kapitel och sen ska jag sova.
Ska till Sjukan i morgon så hoppas på att det är bra =))).

Gick även in i vecka 30 idag. (29+0), nu är det inte långt kvar alltså 10veckor till BF (beräknad förlossning), det närmar sig med storm steg =)) men vi tror ju att pyret kommer tidigare men vi får väl se i maj =))). längtar tills det lila pyret kommer ut... ska bli så härligt!!!
Så här ser jag ut idag:







Nej nu ska jag gå och ta mig några mackor, Ha de bra allihopa!!!

Kram kram!!!

Inga kommentarer: