söndag 30 mars 2008

Söndag & morrondagen

har sovit helt underbart inatt, och jag kom ihåg att dra fram kl. innan jag gick och la mig,

Vaknade vid 10 tiden och klädde på mig och åkte till nya lägenheten, började med att äta lite frukost och sen målade jag taket en andra gång i sovrummet, sen målade jag även i hallen och spacklade i sovrummet och lite i hallen,

Pappa bredspacklade lite i köket igår, men fick riva ner hälften idag, hade rest sig från väggen, så får göra om det i morgon...

Ska ut i morgon och spackla det i köket och i sovrummet färdigt och sen ska jag slipa i hallen och måla i köket tänkte jag, sen om jag orkar och hinner så täcker jag i vardagsrummet och lilla rummet oxå. vi får se hur mycket jag orkar.... har ju en som säger ifrån + att kroppen säger ifrån och den lyssnar jag på, funderar på att ringa ett samtal till en som jag vet hjälper mig men då vet ja oxå att jag får höra allt jag inte ska göra, jag är ju gravid, var rädd om mig osv... och jag pallar inte det så jag skiter i att ringa denna person...!! synd iof med tanke på att jg skulle behöva lite hjälp med någon som kan måla golvlister för det pallar inte jag... någon som är villig och hjälpa mig????

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vet jag inte riktigt vad som händer...vi får se,.... kanske skriver mer ikväll...

Inga kommentarer: