lördag 8 mars 2008

Lördag

Idag så har vi hjälpt Patrik & flyttat, eller ja har inte gjort så mycket, jag höll mig mest undan, med tanke på att man inte får bära så mycket hehe....
Sen har jag kört ut Andreas till skogen nu på Eftermiddagen, han kommer hem i morgon eftermiddag.

Ikväll blir det att titta på Melodifestivalen med Anni, får se om Niklas följer med oxå.
Ska bli så härligt att träffa henne igen .... var ett jäkla tag nu, blev ju så när hon flyttade från stan...
Blir lite gott snacks oxå... kanske åker och köper lite små godis oxå, blev så sugen på det nu när jag satt och skrev hehe.....

Kollar på Så ska det låta, och Amy Diamond är ju helt otrolig alltså... vilken röst, ni får säga vad ni tycker men jag diggar henne helt klart alltså!!!

Funderar på om man ska äta något ikväll.... fick smörgåstårta hos Patrik men kanske behöver något mera ikväll än snacks.... hmm får se vad man kan slå ihop....

Men nu ska jag ställa mig i duschen, har ont i i fogarna nu men blir kanske lite bättre när man få ställa sig i en varm dusch och utan att ha bråttom, eller en lång dusch kanske man ska säga.. hehe.

Ha de bra allihopa!

Inga kommentarer: