lördag 22 mars 2008

är det Påskafton???


jaha nu är det påsk och alla dessa olika namn på alla dagar... blir galen.. ja jag satt nog och sov på dom timmarna iskolan (nog är inte ordet... JAG SATT OCH SOV ELLER RITADE PÅ DESSA LEKTIONER!!!!)... tycker inte det är intressant för 5öre alltså, men men... man får lida för det sen...
Gud det blåser som jag inte vet vad... men men jag hoppas det går över... tur vi inte ska åka långt eller så idag... ifall det blåst ner träd och sådant skit på vägen...
Vi ska ju bort till Jakob idag som fyller 2 år han börjar bli riktigt stor den ungen...
Han blir nog inte överlycklig för presenten men han kommer ha användning av den. Vi ska vara där vid 3 så vi har lite tid än att hinna iordning, men presenten är färdig inslagen, =)).



GRATTIS JAKOB!!

Har ätit frukost & duschat så det är bara att klä på sig fin kläderna som är kvar och jag tror faktiskt jag hinner det på 3 timmar innan vi ska gå hehe.... vet ju vad jag ska ha för kläder på mig iof är det inte så svårt att välja kan ju inte ha så mycket kläder längre för den här underbara magen =))...

Nej nu ska jag inte sitta här längre får se om jag uppdaterar ikväll el om det blir i morgon... Ha de bra och ha en fortsatt trevlig påsk i blås vädret!!!!

Inga kommentarer: