torsdag 20 mars 2008

Onsdag

Var och Fikade hos Mira en stund, och snacka lite, och sen åkte jag och hämtade Andreas så åkte vi ut tll skjutbanan en sväng, jag satt kvar i bilen så länge medan Andreas fixade lite.

Sen skulle jag ha handlat Godis men det var så himla mycket folk så vi struntade idag och åkte hem ist.

Sen åt vi mat, Stekt fisk, bullgur, Andreas goda sallad och fiskdressing var riktigt gott, jag gillar ju inte fisk men Andreas hade lyckats riktigt bra =)).

Sen degade jag framför tv:n & datorn tills vi skulle åka. Jag släppte av Andreas på Jobbet och fortsatte upp till Kvantum för att köpa Godis.

Kommer till Godiset och kollar snabbt på skylten, 49.90/kg japp tänkte jag det går.
Jag plockar på mig där i påsen och väger på vågen där det står hur mycket det skulle kosta, 41.50 stod det. Räcker och blir över tänkte jag men jag viker ihop det lilla som är kvar av påsen och vankar till kassan, kommer till kassan och hon säger: 58kr tack. Jag betalar men när jag får kvittot så säger jag: det här stämmer inte kg priset är 49.90. Då knäcker hon ur sig "ja man måste handla andra varor för 150:- för att få det på det priset" -jaha sa jag men då vill jag inte ha det här, så hon fick köpa tillbaka det. Så jag tog pengarna och gick, Jag som var så sugen på godis. Ja det var jag som inte tittade ordentligt men fasen kan ju inte se allt hehe.
Kom hem och tänkte jag gör mig lite popcorn istället, men med min tur så blev dom brända och jätte äckliga!!!!! så dom gick inte heller att äta, och SISTA PAKETET VAR DET **suck** verkligen inte min dag idag!!.
Så skulle jag åka och lämna bilen till Andreas så jag slapp hämta honom på morgonen. så hade dörren frusit fast så tog ett tag innan jag fick upp den men jag hann iaf men det är verkligen inte min dag!!!!

Det är ju torsdags morgon när jag skriver detta, så ska äta lite frukost och göra mig iordning för att åka och hämta Camilla och Ronja vi ska ut en sväng idag, JAG SKA IALF TILL NETTO/LIDHL OCH KÖPA GODIS FÖR 29.50/KG. så ska vi kanske någon mer stans det märker man alltid!! men nu ska jag äta frukost, är någon som rumlar i magen så man blir ännu hungrigare hehe. Längtar nu tills pyret är hos oss... längtar till maj!!!

hmm innan det blir frukost blir det att kolla mailen jag hoppas jag får ett mail så jag kan säga åt honom att det är så... japp ha de bra allihopa!! ska ut i det fina vädret snart SOLEN LYSER!!!!

Inga kommentarer: