tisdag 18 mars 2008

Måndag och Tisdag.

Måndag.
Har jag gått på stan med Camilla och Ronja och kom ju inte hem tomhänt kan jag säga hehe.

Hittade lite till pyret, en pyamas med babytiger på, ett par mjukisbyxor, 3par strumpor, en mössa och en body.


Sen åkte jag hem och hämtade Andreas, och vi åkte en snabb sväng till hans föräldrar och sen åkte vi till Ö&B en sväng, hittade en korg vagn där som vi ska ha i nya lägenheten.
Sen åkte Andreas till Hemvärnet och jag åkte hem och städade lite, men tog det ändå lugnt hade sådana sammandragningar så tog det relativt lugnt.
Sen när Andreas kom hem så åt vi, blev lite ihopsläng, Pommes, choritzo och sallad med jätte god salladsdressing som Andreas gjorde med vinäger, olivolja och svartpeppar så himla gott alltså. Sen degade vi i soffan och tog det lugnt =)))
Tisdag:

Vaknade med sådan huvudvärk och frös så himla mycket så tog på mig mjukisar och tjocktröja men kunde inte vara uppe så fick gå och lägga mig igen somnade med två täcken på mig och kläderna på mig, sov i två timmar, vaknade av att telefon ringer och Andreas skulle bara iväg en sväng, jag följde med men satt kvar i bilen, skulle ju gå fort så =)) gjorde det oxå sen åkte vi upp till Rusta och Andreas köpte en träningsbänk, och jag köpte presentpapper.
Sen hittade vi massor av annat vi ville ha till nya lägenheten men det får vänta hehe.
Sen åkte vi ner till stan och kollade lite på Hemtex, Dressman, Kapphal och Wedins. Hittade endel men köpte inte något idag. Hehe.
Sen åkte vi hem och började i förrådet och gick bort till tvättstugan och hade sådant flyt att en lånade vårat torkrum med torktummlare så fick vi låna hennes tvättmaskiner så kunde tvätta allt på en gång, så himla skönt, och sen var hennes tvätt torr och hon var klar när våra maskiner var klara, så vi fick ta hennes torkrum oxå så det var skönt, så himla smidigt, så jag lämnade över våran tvätttid till en annan tjej som skulle åka utomlands och ville ha sitt tvättat innan hon åkte, och vi var ju klara med torktummlaren så hon fick ta den vi tog torkrummet istället.
Nu ligger vi i soffan och ska kolla på film har precis ätit pizza så gott så och vi har ju bytt pizzeria, Campino är inte alls samma sak sen den bästa pizza bagaren har slutat.
Så nu blev det Acapulco. Mycket bättre än "nya" Campino.
Ha de bra allihopa för nu ska jag ta en panodil och krypa ner i soffan hos bubben min.

Inga kommentarer: