onsdag 1 oktober 2008

Oktober

Ja nu är vi inne i oktober, fy snart är vintern här, vill itne ha vinter vill inte ha höst vill inte ha vår jag vill ha SOMMAR!!!
idag har jag varit inne i stan och träffat tessan så härligt, vi träffas alldeles för sällan.

sen åkte jag hem när telia ringde och dom skulle kolla om vi hade fel på anslutningen och så... han fick fram att det svajade lite och jacket var slitet på något sett inuti så han bytte det så nu hoppas jag det funkar.

håller det isig eller blir värre så ska jag ringa igen. ikväll funkar det ialal fall =))

imorgon ska jag hem till tessan först och sen ska jag ner på stan och träffa Zandra Leja och Matilda och Noell ska bli riktigt trevligt, och sen hem och fixa lite och sen ska andreas åka in till stan och jobba skönt att han är ledig i helgen.

hoppas jag har bilen på söndag när han ska iväg hela dagen....

och på lördag är det ju loppis ni är så välkomna =))

Nehe nu ska jag se om jag kan lägga in albin han har sovit sen klockan 5 han har vaknat sådär 7 gånger sen dess och klockan är nu kvart i 10 ca så vi får se hur natten blir, men han är kinkig vet itne om tänderna är på G får se hur det går är han inte bättre på måndag så ringer jag till BVC. men jag hoppas han blir bättre till dess.


natti på er!!!


Inga kommentarer: