onsdag 22 oktober 2008

fullt ös....

igår var fullt ös...
först åkte jag och albin till Törnsfall och ÖF och där gjorde vi tryck på tröjor och trycket var kort som vi tog förra veckan så det blev jätte fint... så vi får se hur det blir om två veckor då ska vi göra ännu fler =)) det är ju Fars dag på söndagen där så det blir perfekt.

sen åkte vi in till Elvan och Zandra och Leija följde med oxå, albin somnade i vagnen på vägen upp till Elvan så han fick sova i vagnen han vaknade mitt i sångstunden så en stund fick vi ju sjunga =))

Sen bar det hem och fixa iordning lite och sen åka in till stan på möte det gick bra, så vi får se hur det går på torsdag och sen även framöver,

sen åkte jag och käka och sen åkte hem igen var hemma vid halv 12 albin somnade om vid kl. 12, men då har han sovit bra innan och sen vaknade han vid 3 men somnade med en gång och sen vaknade han vid 6 och käkade lite och nu vid kvart över 8 så vaknade han och vid 11 så ska vi väcka andreas för vi ska åka klockan 12, =))

Så nu ska jag ta två panodil och mysa i soffan tills andreas ska upp. ja jag ska hinna duscha oxå hehe =))

SYS äntligen............
Tessan jag ringer ikväll om jag inte kommer hem försent.

ha de allihopa

Inga kommentarer: