onsdag 15 oktober 2008

idag är det den 15:de

Jag sydde ju lite igår kväll det blev en åkpåse till albin att ha i vagnen, är super nöjd =) nu ska han inte frysa i vinter =)) gjorde så jag kan ha fårskinnet ioxå, grabben ska ju inte frysa ju =))

idag har vi gått på marken i västervik, jag och albin och vi knallade med albins farmor och sen maggan som är andreas farbrors fru, vet inte om det blir faster men ialla fall.
Albin fick lite kläder och strumpor och jag köpte albin en mössa som är så cool och sen godis till mig =)) och sen fikade vi på Café Kannan så mysigt så albin var mycket populär bland alla där inne kan jag säga.. hehe han är för go....

köpte oxå kläder som Albin ska ha på Dopet som vi ska på i nov. så himla snygg han kommer vara alltså.

Och nu i em så va vi och kollade på hus, lixom varför ska man bo i lägenhet när man kan bo ihus... =)) men just detta hus klicka inte så vi ska kolla på fler... jag menar man behöver ju kolla på massor av hus innan man köper ett.... =)

och för er som inte vet så har jag lämnat in min mobil igen så därför kommer det inte så mycket bilder på BDB:n förens om två veckor....

nej nu ska jag skala lite potatis och till det ska vi ha fiskbullar i dillsås =) MUMS!!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Vart kollade ni på hus?