lördag 25 oktober 2008

sjuk 5 mån

ja då har man blivit sjuk igen med feber och genomförkyld och hostan har blivit värre, jobbigast är att andreas jobbar hela helgen så han sover på dan och vi har kvällen ihop och sen åker andreas vid halv 8 och sen har man natten själv och sen "hela" dan,... andreas var uppe här en sväng nu och undra hur ja mår och han skulle sova (vila) en timme till sen skulle jag få lägga mig en stund... ska bli skönt... men nu sover albin i alla fall så hoppas han sover en stund till det behöver han oxå... han hostar han oxå men inte så som jag..

och igår blev min lilla kille 5 månader... Hua vad tiden knallar i väg...

nej nu vakna albin så ska ta honom...

SYs <3


älskar mina grabbar... hoppas vi blir friska och sen att andreas går med att ta utflykten på fredag... ***Hoppas***

Inga kommentarer: