onsdag 29 oktober 2008

Stora T dagen!!!

Ja i dag är det stora T dagen... dvs tvättdagen hehe =)) albin vaknade vid halv 7 i morse och då passade jag på att starta första maskinen, så den var ju klar när jag vaknade för att gå upp =)

så vi började tvätta ordentligt vid klockan 9 och jag har redan kört 4 maskiner (med den första där vid halv 7) så nu har jag sista maskinen igång så skönt. och det är tack vare grannen för jag fick låna deras maskin som står i källaren, ja det skulle ju våran oxå göra igentligen men jag fick ju till det när vi flyttade ut så jag fick ha tvättmaskin i lägenheten =)) och det är super skönt =) och tack till Grannen att jag fick låna deras torkställning oxå... det gick åt nu när man tvätta så himla mycket =)

men man har ju varit riktigt duktig idag att ha tvättat samanlagt 5 maskiner på bara några timmar =)) och jag trodde det skulle ta hela dagen men allt är tvättat innan andreas har vaknat så det är skönt för då hinner vi göra något mera om vi vill det =))

Dock ska ju andreas jobba i natt och natten som kommer sen i helgen, troligtvis lördag, bär det av till Norrköping först och sen på söndag åker andreas vidare till stora staden stockholm... och han kommer tillbaka på onsdag kväll och jag åker oxå hem då fast jag har ju golfen och det är skönt att vi kan åka till Lkpg och träffa Madde som vi ska göra på tisdag och sen på måndag eller onsdag så funderar jag på att åka till Marina om hon har tid, och sen ska jag hinna med och träffa anna med hade jag tänk om du har tid??
så kanske blir att åka till sörping en sväng, får se hur det blir eller om vi ses i norrköping.

nehe nu ska jag fortsätta med min stora T dag =))

Ha de bra allihopa!!!

Inga kommentarer: