onsdag 15 oktober 2008

dit eller dit, hit eller dit,

jag känner mig lite velig just nu... jag vill en sak men det skulle betyda att jag inte får göra den andra... och vishe vesha hmm undrar vad jag ska göra...
ja för er som inte vet. andreas har övning i helgen och åker på fredag EM och kommer hem söndag EM och jag kan komma ut en "sväng" på lördagen, eller om jag ska åka upp till Nkpg och umgås med Pappa och hälsa på lite kompisar funderar på att göra det känns som jag ska åka upp får ju passa på att göra sådant när andreas jobbar/övning eller något annat, när jag har bilen oxå det är ju ett + =)).


nej nu vet ni jag satt uppe i går och sydde så nu ska jag hoppas säng, ska ju upp tidigt i morgon har plockat iordning albins kläder som han ska ha i morgon =)) foto dags på elvan =))

ha de bra allihopa!! som är värda det såklart... inte alla som är det...

*Sys: hua vill åka nästa helg vill verkligen det.... hoppas kunna fixa fram lite pengar tills dess =))

Inga kommentarer: