torsdag 9 oktober 2008

suck

en människa säger en sak men gör en annan... "jag blir inte arg" nej tack för den... och bara för att jag har gjort det här så behöver det inte bli ett helvete han kan bli bra" ifrån det... och du kan må bättre och framför allt din familj mår bra, jag trodde det betydde något att din familj mår bra, men jag finns här om du ångrar dig och vill ha mig som vän!! dåligt av dig att skriva det i din blogg och inte skicka till mig att du inte vill ha mig som vän!!

Jag har tagit bort alla bilder pga att den som har gjort dom till mig vill inte vara vän med mig så jag tog bort alla bilder!!!!


Till lite roligt istället!!!

har snackat lite med linda igår kväll hon ville hjälpa mig och hua vad duktig hon är =)) tack linda bara att skicka när dom är klara =))

vad kul att jag märker att några läser min blogg ialla fall.

igår så åkte jag och handlade i gamleby och sen åkte jag till tess och vi bakade bullar och hon kolakakor oxå, och sen kom andreas och fikade lite och sen satte dom igång att köra ved, sen bjöd tess på mat, alltid gott!! TACK FÖR EN MYCKET TREVLIG DAG!!!!!

Och tack Jessica för fiskarna =))


idag blir det att åka in till tessan en sväng och sen blir det babymassage sista gången. tycker det är synd att det är sista gången albin gillar det så himla mycket. hoppas andreas hinner dit idag.

sen kanske vi åker en sväng till andreas föräldrar.

nästa helg ska jag åka till pappa har jag tänk andreas har ju övning tråkigt att var själv hela helgen!!
Marina då ska vi ses!! så enkelt är det...hehe...

nehe nu ska vi göra i ordning oss och åka in till stan...

______________________________


Malin: kul att du gillade bloggen =)) kommer att göras om lite framöver igen hehe...

madde: Tack, ja jag är fortfaranade intresserad hur mycket kan dom väga för att kunna bära dom i den? albin väger ju 8kg nu så därför tänkte jag hihi

3 kommentarer:

Hannah sa...

Vissa människor vågar helt enkelt inte prata öga mot öga. Jag kan också tycka att det är lite fånigt att få reda på det genom internet eller så och att skriva om människor man har något emot på bloggen är bara larvigt... Hoppas det ordnar sig :) Håller tummarna!

Kram

Anonym sa...

Hej guman Tessan här tänker på dig...
jag håller med Hanna .
kramiz på er

Anonym sa...

Håller med ladyinblonde!