onsdag 29 oktober 2008

forts. T-dagen

Ja nu är det tomt i tvättkorgen den ekar hehe det har det inte gjort på länge kan jag säga...hehe...

blev fem maskiner totalt och det är ju så jäkla skönt att ha det gjort, det tog inte alls lång tid men det är som sagt tack vare grannen.

När andreas vakna och var färdig åkte vi in till stan och han hämtade ett paket och jag åkte till Ö&B och bytte ett spel som jag köpte där... ja jag fick ett till Xbox istället för PS2, fast det stod PS2 på fodralet så var det XBOX inuti så man blev lite förvånad kan jag säga och det blev han i kassan oxå kan jag säga... hehe
dom hade inte något kvar av det jag hade köpt så jag fick ta ett annat men det var inte alls kul... så får se vad man gör med det...
jag får hålla mig till mitt gocart spel för det är roligt =)



OCH JAG ÄR SÅ LYCKLIG JAG & ALBIN SKA PÅ UTFLYCKT PÅ FREDAG!!!! OCH BARA VÄDRET HÅLLER I SIG... DET KUNDE JU BLI SNÖ NATTEN MELLAN TORSDAG OCH FREDAG SÅ HOPPAS DET INTE BLIR NÅGOT!!!!!! JAG VILL SÅ JÄ*LA GÄRNA ÅKA JAG VILL JAG VILL..... SKA BLI SÅ JÄKLA ROLIGT!!!!!!


I morgon blir det att vika in tvätten och packa tills vi åker till pappa på lördag för på fredag lär jag inte hinna, jag åker tidigt på morgonen och lär komma hem inte allt för tidigt på fredag...

Inga kommentarer: