söndag 26 oktober 2008

Varför ska man alltid ha en överskrift.....

Igår var man mycket seg... men gick över bara man fick sova lite... så skönt så...
okej hostar och snörvlar lite fortfarande men har inte någon feber =)

På kvällen gav albin och jag oss av till sofie en sväng, var där några timmar sen bar det av hem igen och krypa isäng =))
albin vaknade några ggr i natt men i morse vid klockan 20 över 8 så hade inte andreas kommit hem än... och han slutar 7 så jag ringde för att kolla att allt var okej. (J=jag A=Andreas)
J- vart är du?
A-på G hem
J - okej fick du jobba över
A- nej
J - men klockan är ju 20 över 8, har det hänt något?
A - Nej men älskling vi skulle ju ställa om klockan inatt...
J - *mummel* Ja just det ja..jaja då är du hemma snart...
A - *skratt* ja det är jag

så klockan var ju igentligen 20 över 7.....

snacka om att man blev lite förvånad om man säger så... och det roliga i det hela igentligen var att tessan var här en sväng igår kväll och då pratade vi just om det här med klockan hur fel det blir igentligen att dom får jobba en timme extra.... och om någon glömmer det och så... vad konstigt det blir...

jaja tur man kan bjuda på sig själv... =)) **skratt**


Jaha till idag då fryser gör jag men har inte någon feber så det är skönt, men tråkigt väder är det... regn regn regn..... så har varit inne och kollat på film...
tog upp vagnen så albin har sovit snart 2½timme i vagnen han har ätit en gång där bara. han sover bättre i vagnen alltså...

nehe nu ska jag fortsätta med det jag höll på med... förbereda presenterna till Fars dag....

ha de bra allihopa

Inga kommentarer: