torsdag 23 oktober 2008

BVC tatuering

Idag var vi på BVC och vad killen växer... han väger 8680g och var 69,5 lång hihi....

sen efter BVC så åkte vi till simhallen och snacka lite och käka mat och fika... med mycket trevligt sällskap.... =))
Och sen bar det av till Barn och dom kollade albins huvud men det var absolut ingen fara sa dom så det är skönt...

sen bar det av och hämta kängorna till Gustav den Gode =) och sen åkte vi och handla lite och sen bar det av till Gustav för att vara där ett par timmar =)
varför... jo jag tatuera mig =)) så jävla nöjd alltså... blev ju inte den jag hade tänk, men vi kom dit och han hade ritat min lilla djävul och sen kollade vi lite i hans block och det var ju farligt hehe hittade då denna som jag gjorde den idag och den hade han inte gjort på någon så den ville jag ha det var så jävla mycket mig i den tatueringen alltså jag bara älskar den!!! TACK!!!!

okej bilden här nere är inte den bästa men kommer en framöver sen i BDB:n så kolla in där...
nej nu ska jag gå och lägga mig...

NATTI!!!






Inga kommentarer: