söndag 26 oktober 2008

alltid lika trevligt.. =))

Ja alltid lika trevligt att prata med denna underbara människa i telefon.. och den som är bakom oxå är härlig den med ... hehe =))

och för er som inte vet vem jag pratar med så har ni inte med det att göra...
jag vet att det finns några som läser denna blogg som inte har med mitt liv att göra...
och sen är det så att vissa inte vet att jag pratar med denna person hehe.. sug på den ni....

Men i alla fall alltid lika trevligt att prata med människan =)) (människorna, fast den ena var sjuk idag =(( KRYA PÅ DIG!!! )

Hoppas i alla fall att min karl går med på att åka på fredag.. vill verkligen det, och att vi är friska tills dess...

Nej nu ska jag krypa i säng albin har sovit sen klockan halv 8 och jag har pratat i telefon sen straxt efter åtta där så ... ha de bra allihopa som förtjänar det!!


__________________________

Tessan: Hoppas du har det bra i Sthlm nu, vi måste ses innan jag åker till pappa på söndag.. så mellan ons och söndag måste vi hinna ses!!!! annars går det för lång tid. Hur funkar vagnen föresten?? hoppas den går bra =)) jag har ju trivts så hoppas du gör det oxå!!! =))

__________________________

Cicci: Jag tänker på er... hoppas lille knaten mår bättre snart och ni får åka från Lkpg snart!!!

__________________________

******: jag behöver inte säga mer... du vet vem du är =)) du är saknad!!

__________________________

Inga kommentarer: