tisdag 28 oktober 2008

skrik, skrik, skrik....

Inatt så tog andreas albin och det var rätt skönt att slippa gå upp kan jag säga =) fast man vaknade varje gång albin vakna men skönt att slippa gå upp som sagt var... men tycker synd om albin som nog inte är riktigt kry...han vakna flera ggr inatt och bara skrek... stackars andreas han är ju inte van vid det... men han löste det jätte bra... och albin somnade på mage i morse då är man trött...
så jag ska ta albin i natt nu så andreas får sova... han ska ju jobba... så hoppas albin sover bra i natt =))


i morgon blir det tvättdag!!!! det behövs kan jag säga...
vi kanske åker till pappa tidigare än söndag så då måste man ju ha lite kläder med sig hehe... iof så har pappa tvättmaskin men skönt att ha lite extra kläder med sig.. =) och sen kan man tvätta innan man åker hem så har man allt rent igen =)) det är skönt!!

Blir nog inte att åka på fredag på den lilla utflykten **suck** jag vill verkligen åka men men kan inte få allt... tycker det är så förbannat J**la tråkigt att pengar ska styra allt...


nehe nu ska andreas få smörja tatueringen och sen ska jag lägga mig... är rätt trött... Natti

Ha de bra nu!!

Inga kommentarer: