söndag 12 oktober 2008

... sova...sov...so....zzzzzzzz

Loppis idag oxå och gick lite bättre än igår... =)))

albin somnade i sängen förut och jag gick ut och rökte hade dörrarna öppna så jag skulle höra om han vaknade, men han var tyst och hade rökt halva ciggen så kom grannen från sitt garage och jag sa åt honom att albin nyss somnat och dörren stod öppen däruppe, och han går upp låser upp som vanligt och smäller igen dörren och låser... Albin vaknade och undrade såklart vad som händer, så han skriker och ville inte somna om, detta var vid 8 och nu är hon elva och han har precis somnat till radion i sin säng... hoppas han sover inatt... han har varit orolig i natt som var så hoppas det blir bättre nu.
men han har somnat i sin egen säng nu 3 nätter så jag jag är super nöjd.... vi har börjat med 5 min metoden, och den funkar =)) så hoppas att han blir bättre med ätandet om nätterna bara... iof går i omgångar det där... ibland sover han 8 - 9 timmar utan mat och ibland vaknar han 1gång i timmen så det beror på hur han mår och hur mycket han drömmer.... men det går ju åt rätt håll när han sover bra =)) och då kan man stå ut med någon natt då och då (okej ca 2 ggr i vekcan men bättre än varje natt...)

nehe nu ska jag sova...

Älskar mina pojkar och hoppas jag får/kan åka den 23-27 okt... hoppas hoppas... skulle vara så kul!!!!! bara jag har pengar så det räcker och allt... vill ju kunna handla något om man går iaffären... gick ju back rätt bra denna månaden....

nej nu ska jag verkligen sova vet ju inte hur lilleman vaknar inatt...

Natti på er!!!
_____

Tessan
sys*
Tess

ni är mina närmaste vänner och jag bara älskar er!!!! tack för att ni finns!!!

_____

Inga kommentarer: