tisdag 30 september 2008

Ryck upp dig!!

Ja nu måste jag rycka upp mig, har inte skrivit på länge nu... ska försöka bättra mig.

har varit i norrköping ihelgen som var, och var skönt, saknar storstan ibland alltså!!! skulle vilja flytta tillbaka... men andreas vill inte det så vi stannar jag trivs ju i västervik...


igår var vi inne istan och vi träffade camilla, Ronja, Henke & Snoddas, vi var på lager 157 en sväng och sen åkte vi till Corner en sväng,
Och GRATTIS RONJA PÅ ETTÅRSDAGEN!!!! (igår dock men grattis!!!) nu har du blivit en stor tjej, hua vad det går fort..

idag blir det att åka till Öppnaförskolorna, först i törnsvall och sen till Elvan, andreas skulle följa med till stan om han har vaknat till dess, han fick ta natten jag var precis slut,
men albin sov ju knappt något natten mellan söndag och måndag och det vill säga att jag inte sov mycket heller....







varför klagar folk så jävla mycket.... blir trött på det alltså.... jag har fruktansvärt ont, och värre blir det efter graviditeten om man har reumatism, och det visste jag om,
jag klagar inte för att jag har ont, det är bara att gilla läget ingen kan göra något åt det mer än jag, genom att röra på sig, i mottlig mängd, och det är helt underbart när kroppen "låser upp sig"
jag läste någonstans i någon tidning på nätet om en tjej som tyckte det var dumt att hon behövde jobba så som hon gjorde, med lyft och allt som hör jobbet till, men jag menar att kan hon inte jobba med det jobbet så får man väl byta jobb, eller så får man bli sjukskriven på 50% eller något.... jag menar när jag var som dåligast så blev jag sjukskriven och det blir ju inte bättre om man är negativ till det runt omkring sig, jag vet, man får ge 1000% istället för 100% men det ger resultat jag kom tillbaka och visst jag har ont men man lär sig att leva med det onda om man vill till sist märker man inte att man har ont förens det blir värre...

ja tänk på det gott folk, jag tycker man ska tänka positivt för det finns inga problem det finns bara lösningar på saker och ting!

Jag vet att en kanske två kommer ta åt sig men det är inte åt er bara så ni vet jag läste detta i tidningen och det är därifrån bara så ni vet!!!!







Saknar dig fruktansvärt mycket, fast det blev som det blev.....varför flyttade du.. jag saknar dig så.... hör av dig systra mi......du betyder så mycket för mig... fast jag var besviken ibörjan...och klart jag undrar men jag saknar dig och tycker om dig fast jag rä besviken ibland... men jag saknar dig systra mi....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag känner lika dant med stockholm men det är samma här alltså att jag trivs här i västervik.Hoppas väll kunna flytt i framtiden. Kram på er

Anonym sa...

bra sagt! sluta klaga, pronto!