torsdag 30 april 2009

blev inte någon valborg

ja det blev ingen valborgs firande för oss, albin har varit skinkig hela dagen och han har sovit 15 min under hela dagen och det sov han i förmiddags mellan 10 och kvart över, så han har varit super gnällig så det var ingen ide att ge sig ner till stan...

så det blir hemma kväll själv, andreas jobbar ju som vanligt alla jävla stor helger... måste säga att jag är rätt trött på att andreas inte är hemma alla stor helger,... det gör inte så att han jobbar helg men just såhär när det är något, som valborg, midsommar, jul, nyår osv... iår jobbar han nästan alla stor helger... men nästa år vänder det tydligen och han jobbar nästan inga stor helger.... jaja nog om det...

nu ska jag kolla färdigt på sjukhuset och sen ska jag äta lite glass och sen ska jag lägga mig.... för et är ju inte roligt att sitta själv.....

Inga kommentarer: