tisdag 7 april 2009

idag så var vi på ÖF, sen gick vi en sväng och sen åkte vi hem jag var klipp slut känns att man har slutat med medicinen i alla fall... suck**
sen fixade jag lite lunch till mig och till albin och vi käkade gott albin har varit lite kräsen med maten senaste tiden men idag åt han en hel stor burk med mat, hoppas han har fått aptiten tillbaka =)) sen kom andreas upp han åt lite frukost och sen åkte vi till andreas föräldrar och där bytte vi till sommardäcken och albin lekte med farmor såklart =)) och sen efter det så fixade andreas med cykeln och sen vidare till åhmans och käkade vi orkade verkligen inte laga mat idag... så nu ligger andreas och vilar, han ska ju jobba i natt och sen är han ju ledig i morgon och på torsdag så vilar han lite på kvällen så är han ju uppe lite tidigare i morgon och det tackar man ju inte nej till =)) och albin sover oxå får se hur länge han sover....

i morgon ska jag träffa fia och sen hem och umgås med karl och barn =))

nehe nu ska jag säga till andreas att klockan börjar ticka i väg och sen ska jag krypa i säng oxå mår inte hundra, knappt 50 känns det som...vi får väl se vad prov svaret säger, hoppas det kommer denna vecka... och sen väntar jag bara på det där förbannade pappret från röntgen om när jag ska göra biopsin... vill verkligen inte... hoppas jag får sova... eller JAG SKA SOVA annars får det vara!!

Inga kommentarer: