lördag 25 april 2009

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.... fy på mig...

iförrgår så var vi på chepy och kollade lite till lägenheten och vi hittade lite men måste mäta och allt sådant först men vi hittade en sådan där picnicbänk (vet itne hur det stavas) som brukar stå utmed rastplatser och så för hela 100kr
sen gick vi in till Ö&B och hittade lite där oxå bla. två regnställ till albin för hela 25:- styck så det blir jätte bra sen på dagis till hösten =)
sen åkte vi till jätte och andreas började skruva i hop bänken sen blev lilleman alldeles för trött så vi åkte hemåt...

i går blev lilleman 11mån gud vad tiden går fort...
hela familjen åkte till gamleby marken och gick och strosade där i några timmar... hittade två bodysar till albin och lite korv och ekologiska chips mer köpte vi inte... så vi var duktiga =))
tittade på väska den kostade bara 50kr men har ju några stycken hehe... har ju över hundra väskor (ändå har jag sålt av med MASSOR!!!) så jag tyckte inte jag behövde någon ny hehe

sen när vi kom hem så åkte vi till Jätte och andreas skruvade ihop det sista på bänken sen åkte jag och hämtade en vagn fick den ju gratis så ska fixa lite med den så får vi se vad som händer med den...

Andreas jobbar ju hela helgen så idag ska jag och albin åka till Ekön utanför Valdemarsvik för min pappa ska sätta upp husvagnen där ska mysigt att vara där i sommar =))

nehe nu ska jag göra i ordning lite sen blir det att dra upp lilleman ur sängen.. ja han har inte vaknat än och vi ska åka om ca en timme.. hehe men det är bra att han sover =))

Ha de bra allihopa!!! Kram kram!!!

1 kommentar:

Malin sa...

Hon heter Lena Brisvåg.