torsdag 2 april 2009

idag har telefonen varit tyst från läkarn ialla fall så vi får väl se om han ringer i morgon annars så ringer jag...


men andreas har varit hemma onsdag och torsdag nu så det är skönt visst det låter kanske lite konstigt men då får man ta hand om sig själv lite,


sitter här och kollar på unga mödrar (Malin det är ditt fel hehe =)) )

låg och vilade under tiden.... men var tvungen att kolla en sak på datorn så passade på att smyga in här och skriva lite...


har även idag räknat ihop alla sempers koder vi har som jag ska skicka i väg, och det blev drygt 400p så lite kanske man kan få hem i brevlådan... har även några koder som inte är med räknade .... så några poäng blir det...


nehe nu ska jag lägga mig och vila man har inte massa kraft kan jag säga...


nehe ha de super nu allihopa som är värda det!!!!


OCH TILL MIN SYSTER SÅ VILL JAG BARA SÄGA ATT JAG SAKNAR DIG HUR MYCKET SOM HELST!!! och detta är till dig = "Den bästa spegeln är en bästa vän" - kan det vara därför vi kallas systrar =)) ÄLSKAR DIG!!!

1 kommentar:

Karin sa...

Jaaa det är riktigt skönt och vara klar med hemtentan! :-) Känner mig mer än nöjd med mitt resultat, så hoppas ju att det blir godkänt! Då får ni njuta av solen hemma i Norrköping. Hörde hemifrån imorse att det är strålande sol där likaså är det här också! Fin sida du har fått till, riktigt fin! Ha det så bra, vi hörs! Kram