tisdag 21 april 2009

idag så har jag haft något ont... både i såret och innuti och även i lederna...

hoppas man får svar snart... har dom inte ringt i morgon så ringer jag till medicin och hör om dom fått provsvaren...

albin och jag tog bussen till stan och gick till elvan och sen vidare till stan och tog en fika och snackade en hel del sen gick vi en sväng och jag hittade en vårjacka =)) den kostade 500kr och sen hade jag en 25% rabatt kupong så tänkte det blir väl okej pris (375kr) och sen kommer jag till kassan och då frågade hon om jag var sms:kund och det är jag ju och då fick jag 10% till så hela 338kr betalade jag för jackan....=)) så är hel nöjd =))

sen bar det av hemåt och mötte upp andreas så vi åkte och handlade lite, sen hem och busa med albin han är så härlig nu han har kommit på att vi kan bolla fram och tillbaka med bollen så nu räcker det med att visa bollen så ska bolla den han är så härlig =) sen är han väldigt busig just nu oxå hehe så han hittar på massor(!!!) av bus hela tiden... dra ner tvätten från tvättställningen är väldigt kul...

i morgon ska vi till Julia och fika och barnen leka ska bli kul att se huset =)

ha de bra allihopa!!

Inga kommentarer: