torsdag 9 april 2009

jaha då har man kommit hem och ätit och lagt lille man och allt nu så nu sitter man framför tv och datorn... hehe ja vad annars jag skriver ju här hehe...

vi åkte ner på stan förut och mötte upp malin och barnen och hennes kompis, och vi gick i påskparaden och sen fick albin sitt första påskägg... ja det innehöll godis men han fick ägget och vi tog godiset...
var riktigt trevligt...

sen när vi kom hem och skulle äta så ringde tess och skulle komma förbi med ljusen från ljuspartyt, dock var ett slut så fick bara ett ljus men det är ju inte hela världen... fick ju ett present kort istället för dom andra ljusen så det är ju lugnt... så ska kolla in framöver vad jag ska köpa för något för det...

nu sitter jag och kollar på eva och adam men blir snart att gå och packa istället för som sagt åker ju i morgon och blir inte mycket tid kvar att hinna packa i mrogon, för vi ska ju på middag och sen blir det att åka direkt.

nehe nu ska jag ta mig i kragen och packa mina grejor så packar jag albins i morgon går ju inte in och stör honom nu när han sover...

ha de bra allihopa vi hörs efter helgen för jag vet ju inte om jag hinner skriva i helgen...

1 kommentar:

Johanna sa...

lägenheten ligger i telefonhuset:)